Mit ettem tegnap?

Mit ettem tegnap?

Brokkoli pizza

2016. december 14. - Kovács Helga

Felkeltette az érdeklődésemet a neten egy ilyen című recept. Olvasgattam, találtam egy csomó egyéb receptet, végül kipróbáltam. Többet variáltam, de az alap Szafi oldalán olvasható.

brokkolipizza2.jpg

Kicsit izgultam, amikor az asztalra tettem az elkészült vacsorát, de kellemes meglepetés ért. Isteni finom lett ! ...sőt, a férjem szerint még jobb is, mint a hagyományos. :) ...tehát szerintünk érdemes kipróbálni, vacsira tökéletesen könnyű finomság.

Hozzávalókbrokkolipizza.jpg

350 g reszelt brokkoli (csak a rózsák)

1 ek. szőlőmagolaj

3 ek. kókuszliszt

3-4 ek. zabpehelyliszt

2 ek. frissen reszelt parmezán (lehet több is ízlés szerint)

0,5 tk. só

1-1 kk. bazsalikom, rozmaring

1 tk oregánó

2-3 gerezd zúzott fokhagyma

1 tk. szódabikarbóna

3 nagy tojás

+ tetszés szerinti feltét (most sűrített paradicsomot, paradicsom karikákat, mozzarellát és szalámit használtam)

Elkészítés

A sütőt 210 °C-ra előmelegítjük.

A brokkolit késbetétes robotgépben morzsákra daráljuk, és serpenyőben a szőlőmagolajjal megpuhítjuk (nagyjából 5 perc).

A többi hozzávalót a tojások kivételével egy nagyobb tálba mérjük, és elkeverjük. Amikor a brokkoli kissé kihűlt, hozzátesszük a keverékhez, összedolgozzuk, majd legvégül a tojásokat is beleütjük.

Alaposan kikeverjük. A tojások méretétől függően vehet még fel egy pici zablisztet. (A tészta állaga kicsit folyós-ragacsos lesz.)

Az egészet tapadás mentes pizzaformába öntjük, és vizes kanál hátlapjával elsimítjuk. Mehet is a sütőbe.

10 percig elősütjük, majd paradicsomszósszal vékonyan megkenjük, rásorakoztatjuk a mozzarella szeleteket, a szalámi szeleteket és a paradicsomkarikákat. Visszatesszük a sütőbe és addig pirítjuk, amíg a sajt aranybarna nem lesz.

brokkolipizza1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemtegnap.blog.hu/api/trackback/id/tr3912048025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása