Mit ettem tegnap?

Mit ettem tegnap?

Üdv Mindenkinek!

2016. július 26. - Kovács Helga

 

A nevem Kovács Helga, a "Mit ettem tegnap?" szerzője.

Nem tudom, ki hogy van vele, de nálunk rendszeres kérdés, hogy mit együnk ma?! Anyukaként és feleségként próbálok változatos és viszonylag egészséges ételeket főzni abból, ami itthon van. Ez viszont sokszor fejtörést okoz. A heti menü és a bevásárló lista összeállítása időbe telik, és én hajlamos vagyok ezt elodázni. :)

Pár évvel ezelőtt már próbálkoztam vele, hogy írjam azokat az ételeket, amiket aznap ettünk, ezt azonban csak az asztali naptárban tettem, és rá kellett jönnöm, hogy papír alapon sohasem fogom visszakeresni a napi menüket. Most elhatároztam, hogy itt vezetem az összeállított étrendünket heti bevásárló listával megspékelve. Így könnyebben tervezhetek később is, és hátha valaki másnak is segítséget jelent.

A blogon nem kifejezetten fogyókúrás, vagy valamelyik manapság divatos irányzatba illő összeállítást, viszont változatos, és az idényzöldségeknek megfelelő, vitamindús táplálkozást segítő recepteket találtok.

Ha mégis kategorizálni kellene a napi étrendünket, talán a Clean Eating-hez tudnám legjobban besorolni, de én az arany középútban hiszek, azaz mértékkel és ésszel mindent fogyaszthatunk. Szeretünk finomakat enni és újdonságokat kóstolni. Nem vetjük meg a cukrot és a fehér lisztet sem. Néha nap fehér kenyeret vagy péksüteményt eszünk, ha úgy kívánjuk, és mivel nagyon szeretek sütni  – főleg díszíteni –, ünnepnapokon bizony az asztalunkra kerülnek a vajkrémes, cukormázas, fondant-os finomságok.
Próbáltam sokféle diétát, – szerencsémre nem egészségügyi okokból, vagy azért mert túlsúllyal küzdök, hanem pusztán kíváncsiságból – és mindig arra a következtetésre jutottam, hogy a kiegyensúlyozott, az önmagunkat nem sanyargató táplálkozás a megfelelő (legalábbis a mi családunknak).

...szóval kellemes böngészést, jó szórakozást, és legfőképpen jó étvágyat Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitettemtegnap.blog.hu/api/trackback/id/tr38914688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása